Із 1 січня до 1 липня 2019 року в столиці демонтовано 8529 незаконних рекламних засобів, серед яких 5558 одиниць демонтували їхні власники.

Про це повідомили в столичній мерії.

«Ми продовжуємо приводити рекламу до ладу в усій столиці. У свою чергу, це стосується Схеми розміщення наземних рекламних засобів, яку ми наразі активно втілюємо в життя. На сьогодні в Києві налічується 4784 «наземки», а ще в 2015 році їх було майже 12 тис. Уже незабаром їх максимальна кількість не перевищуватиме 4390 одиниць», – зазначив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Також він додав, що найбільшу кількість рекламних засобів складають саме вивіски. Начальник Управління нагадав підприємцям, що протягом 10 робочих днів кожен із них, просто не виходячи з дому, може отримати рішення про відповідність чи невідповідність вивіски, встановленим вимогам. Він закликав користуватись онлайн-системою, де можливо подати таку заявку.

«Якщо у підприємця виникають питання щодо розміщення його рекламних засобів – у приміщенні КП «Київреклама» проходять консультації. Наші спеціалісти доступно розкажуть, як правильно оформити рекламну конструкцію, за якими вимогами, якою вона має бути та де розміщуватись. Тож кожен охочий може завітати за адресою: Боричів узвіз, 8 о 14:00, кожного вівторка. Зробимо Київ гарним разом!», – наголосив начальник Управління.

Нагадаємо, що упродовж 2018 року в Києві було демонтовано 16 805 рекламних конструкцій.

Реформа у сфері розміщення реклами впроваджується завдяки Правилам розміщення рекламних засобів у м. Києві. Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.

Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – точки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

Нагадаємо, звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати на сайті «Київреклама». Також там можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *