0.7 C
Киев
Понедельник, 17 января, 2022
додомуКМДАШевченкіський районЦентр комунального сервісу відповідає на 5 найпоширеніших питань стосовно нарахувань

Центр комунального сервісу відповідає на 5 найпоширеніших питань стосовно нарахувань


Центр комунального сервісу відповідає на 5 найпоширеніших питань стосовно нарахувань

1. Як відкоригувати показання лічильників?
Якщо показання, що відображені у особистому кабінеті та у паперовому рахунку-повідомленні суттєво різняться із показаннями безпосередньо на лічильнику, слід надіслати через месенджер у Facebook або Skype скан-копії:
• актів опломбування лічильників
• паспортів лічильників або чинних сертифікатів про проходження повірки
• фото лічильників на момент звернення або акт контрольного зняття показань КП «Київтеплоенерго» або ПрАТ «АК «Київводоканал»

Також передати копії цих документів, разом із відповідною заявою, де має бути вказана адреса та суть питання, можна через скриньки для передачі заяв, що розташовані за адресами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
 
2. Чому потрібно повіряти лічильники, якщо встановлено бойлер?
Якщо у квартирі встановлено бойлер, потрібно щомісяця передавати показання лічильника гарячої води для уникнення нарахувань за показаннями загальнобудинкового лічильника або за нормами споживання. Навіть якщо показання залишились незмінні, підтвердити нульове споживання слід одним із 6 зручних способів: https://bit.ly/3yiynGB.

І оскільки нарахування можуть здійснюватися лише за працездатними лічильниками, їх потрібно повіряти раз на 4 роки. Цього вимагає чинний Закон «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Замовити повірку лічильників можна за посиланням: https://bit.ly/3iMzfy7.

3. Що необхідно зробити після встановлення або заміни лічильників?
Після встановлення нового лічильника або заміни попереднього, для коректних нарахувань та оплати лише за спожите, потрібно замовити опломбування лічильників для подальшого встановлення їх на комерційний облік. Замовити послугу можна за телефоном (044) 247-40-40 або через онлайн-сервіс «Дистанційне обслуговування».

Якщо послуга з заміни чи встановлення замовлена у ЦКС, додатково звертатись за опломбуванням не потрібно.

 
4. Як відкоригувати кількість зареєстрованих для подальших нарахувань?
Фахівці ЦКС щомісяця здійснюють актуалізацію кількості зареєстрованих в усіх базах виконавців послуг, користуючись знеособленими даними з Реєстру територіальної громади м. Києва. Якщо за адресою відбулись поточні зміни, а саме — прописка або виписка, додатково повідомляти нас про це не потрібно.

Але якщо кількість зареєстрованих все ж таки відрізняється від інформації, зазначеної у рахунку-повідомленні, дистанційно скоригувати кількість зареєстрованих можна за посиланням: https://cks.com.ua/remote або у месенджерах Facebook та Skype.
 
5. Коли потрібно повіряти демонтований лічильник?
Для уникнення нарахувань за показаннями загальнобудинкового лічильника або за нормами споживання, лічильники потрібно повіряти вчасно або, за бажанням, заміняти на нові до закінчення терміну повірки попереднього.

Відтак, якщо потрібно здійснити коригування нарахувань за період між закінченням міжповірочного інтервалу попереднього лічильника та встановленням нового, демонтований лічильник необхідно повірити. Оскільки лише у випадку, якщо демонтований лічильник – повірений, тобто метрологічно доведено його працездатність, нарахування за ним підлягають коригуванню.
 
За інформацією: https://cks.com.ua



Джерело: kyivcity.gov.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments