-1.9 C
Киев
Четверг, 20 января, 2022
додомуКМДАШевченкіський районУ Києві напрацюють «дорожню мапу» для запуску брендового кварталу навколо Золотих воріт

У Києві напрацюють «дорожню мапу» для запуску брендового кварталу навколо Золотих воріт


У Києві напрацюють «дорожню мапу» для запуску брендового кварталу навколо Золотих воріт

У Києві 11 та 12 листопада відбудеться форум «Золоті ворота. Район сучасної культури» на якому обговорять розвиток району сучасної культури навколо Золотих воріт та напрацюють «дорожню мапу» для запуску брендового кварталу Києва. На форумі розглянуть низку важливих тем: від формування простору до потенціалу закинутих будівель міста.

У рамках форуму «Золоті ворота. Район сучасної культури» буде можливість послухати лекції провідних спеціалістів в області урбаністики, мистецтва, культури та поспілкуватися з представниками влади та громадських організацій, діяльність яких пов’язана з культурним розвитком столиці. Під час воркшопу у колаборації з усіма присутніми буде напрацьовано концепцію та алгоритм створення унікального для Києва району сучасної культури.

За словами депутатки Київської міської ради, співорганізаторки форуму Євгенії Кулеби, створення публічного бренду Золотих воріт є однією з цілей форуму. Зосередивши в собі «серце» культури, район зможе привернути увагу талановитих людей з усієї України, мотивувати художників, підприємців та творчий бізнес до розвитку культури.

«Район Золотих воріт – це компактна, прохідна, впізнавана територія, центр творчого життя. Це місце, де збираються люди, і де кожен і кожна можуть насолоджуватися тими місцями, які роблять спільноту особливою. І тут мова не тільки про концентрацію культурних обʼєктів та громадських закладів. Це вже своєрідний ментальний осередок культури у місті. Саме тому в синергії влади, бізнесу, творчих ініціатив сьогодні важливо просувати це явище як публічний бренд», – підкреслила Євгенія Кулеба.

Як зазначила директорка Департаменту культури Київської міської державної адміністрації Яна Барінова, район Золотих воріт наразі є осередком для представників креативних індустрій, підприємців та творчого бізнесу.

«Нашим завданням, як представників міської влади, є підсилення його публічного бренду та ресурсна допомога екосистемі, яка вже існує. Зробити його впізнаваним та добре відомим широкому загалу можливо лише у колаборації культурного та креативного класу, бізнесу, влади, а також громадського сектору. Впевнена, об’єднавши сили громади та влади міста, ми створимо потужний київський бренд», – розповіла Яна Барінова.

Для того, щою взяти участь у заході необхідно зареєструватися за посиланням.

Представники ЗМІ можуть долучитися до заходу, попередньо акредитувавшись за посиланням.

Захід відбудеться 11 листопада у великій залі «Молодого театру» (вул. Прорізна, 17), а 12 листопада – у Київській академії медіа мистецтв (вул. Дмитрівська, 80).

Довідка. Форум реалізується за підтримки Департаменту культури Київської міської державної адміністрації в рамках реалізації програми «Київ мистецький».

За інформацією: https://kmr.gov.ua



Джерело: kyivcity.gov.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments